آموزشی

درب مدرن چیست؟ معماری مدرن ساختمان ها

درب مدرن

درب ورودی آپارتمان مهم ترین قسمت منزل شماست، زیرا نشان دهنده ی سبک زندگیتان می باشد. درب ورودی همواره روی نگرش یک میهمان، همسایه و رهگذر در مورد شما و خانه تان تاثیر می گذارد. بنابراین اگر قصد ارائه ی چهره ای بسیار خاص از خود را دارید، می بایست در انتخاب درب ورودی آپارتمان بسیار دقت کنید. «در» ورودی هر ساختمان کانون توجه در نمای بیرونی آن محسوب می شود. اولین چیزی است که مهمانان هنگام ورود می بینند و نیز آخرین چیزی که به هنگام ترک منزل مشاهده خواهند کرد. حتی مهمترین چیز برای یادآوری یک منزل «در» آن به حساب می آید.

معماری مدرن

معماری مدرن یا نوگرا، سبکی از هنر معماری است که با استفاده از ایده های خلاقانه، فناوری های نوین و ترکیب آنها با نوع کارکرد ساختمان اجرا می شود. در معماری نوین فرم و مفاهیم تاریخی حذف شده و طرحی اجرا می شود که از قبل وجود نداشته است.

پیدایش این سبک به اوایل قرن بیستم و جنگ های جهانی باز می گردد. زمانی که آثار جنگ موجب تغییر در سبک ساختمان ها و نیاز افراد شد. بزرگان هنر همراه با معماران ماهر، در صدد ایجاد سبکی از معماری بودند تا علاوه بر سادگی و حذف دشواری های بازسازی، نیاز مردم را به شکل کامل برطرف سازد. به این ترتیب هنر مدرن وارد عرصه معماری شد. معماری مدرن بعد از جنگ جهانی دوم بسیار مشهور و به عنوان یکی از سبک های اصلی در ساختمان سازی شناخته شد.

همچنین شروع سبک مدرن معماری در ایران هم از دوره قاجار بوده است. چرا که در آن زمان رشد اصول معماری موجب معرفی فضای جدیدی شد.

ورود این سبک در ایران توسط معمارانی بود که در خارج از کشور در حال تحصیل و تحقیقات بودند.

درب مدرن

در مدرن امروز دیگر دارای طرح های متفاوت می باشد درهایی که عمودی، حول چند محور یا از وسط باز می شوند، درهای تاشو، درهای مخفی، درهایی بدون دستگیره، با دستگیره های سراسری. دنیای درهای مدرن پر از تغییرات در جزئیات مکانیسم ها، طراحی و مواد است.

بیشتر این نوع درب ها دارای ظاهری ساده و دارای سی ان سی هستند.جزئیات خاص و خلوت بودن طرح از عناصر قابل ذکر این دسته از درب ها هستند.بیشترین مبحث تاثیرگذار بر طرح و رنگ این درب ها ، معماری فضای ساختمان می باشد.

در کالادرب درب های مدرن ضد سرقت ورودی ، لابی و داخلی در طرح های مختلف قابل مشاهده هستند.

درب های مدرن کالادرب

با توجه به مهاجرت سازندگان از سبک کلاسیک به مدرن و درخواست بیشتر بازار ، ما در کالادرب سعی کردیم تا تنوع بالایی در این دسته محصولات خود داشته باشیم. از نکات مثبت این سری از محصولات به مواد اولیه با کیفیت و ثبت سفارش از بهترین کارخانه ها می توان اشاره کرد. تعدادی از طرح ها توسط خود طراحان مجموعه طراحی و تولید شده است.

همه این طرح ها قابل سفارش هستند و برای سفارش سایر طرح ها و طرح های اختصاصی خود میتوانید با مشاوران کالادرب در تماس باشید.

درب ورودی مدرن

درب داخلی مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *