اجرای درب لابی چوبی
اجرای درب لابی چوبی
اجرای درب لابی چوبی
اجرای درب لابی چوبی
اجرای درب ضد سرقت و درب ضد حریق

درب چوبی لابی کد 1105

اجرای درب لابی

این درب از درب های لوکس کلاسیک لابی کالادرب می باشد. طراحی این درب مدل جناغی و در سمت چپ و راست شیشه است. این درب تلفیقی از چوب راش سوپر و ام دی اف درجه یک است. روکش این کار بلوط سوپر وارداتی می باشد.منبت های این کار چوب هستند.رنگ این درب رنگ پلی یورتان درجه یک می باشد. دستگیره ی کار بهترین برند بازار تهیه شده است. قفل های استفاده شده برند KALE ترک می باشد.

لینک درب لابی : درب لابی کد 1105

در این پروژه علاوه بر درب لابی درب ضد سرقت و درب ضد حریق نیز استفاده شده است. درب ضد سرقت کد 600 برند معتقد با زیر کار تمام فلز و ام دی اف 8 میل با روکش فراوری شده آلپی ایتالیایی از سری مدرن با طرحی خاص در این پروژه کار شده است. یراق آلات این درب KALE ترک می باشد.

لینک درب ضد سرقت : درب ضد سرقت کد 600

درب ضد حریق این پروژه از برند توس درب است.ابعاد این درب عرض 110 و ارتفاع 210 است.این درب ساخته شده از ورق آهن و پشم سنگ و پوشش رنگ نسوز و یراق آلات مخصوص جهت استفاده است.مقاوت در برابر حرارت بالا از 60 دقیقه الی 120 دقیقه می باشد.یراق آلات دستگیره این درب ها از نوع Anti panic مخصوص دربهای ضد حریق است.

لینک درب ضد حریق : درب ضد حریق توس

کارفرماجناب آقای مهندس جلالی
منطقههفت تیر
کالای استفاده شدهدرب لابی چوبی کد 1105 ، درب ضد سرقت کد 600 ، درب ضد خریق توس
مشخصات درب لابی : ام دی اف هشت میل و چوب راش سوپر ، روکش بلوط سوپر وارداتی ، منبت های چوبی ، رنگ پلی یورتان درجه 1

درب ضد سرقت : زیرکار شبکه فولادی ، MDF هشت میل ، روکش فرآوری شده آلپی ایتالیایی ، رنگ پلی یورتان درجه یک ترک ، قفل برند KALE ، دستگیره درجه یک

درب ضد حریق :  چهارچوب ورق روغنی 1/5 میل،رنگ الکترواستاتیک کوره ای،شبکه میانی پشم سنگ نسوز،دستگیره و یراق آنتی پانیک،لولای فلزی،نوار دود بند،آرام بند

پروژه های مرتبط